jueves, 7 de mayo de 2020

MODELO DESESCALADA: Experiencia Centro de Salud Oliva

Des del Centre de Salut d’Oliva, volem compartir el nostre model de desescalada.
L’experiència en el període previ, on dividirem l’equip en 3 grups (ASSISTENCIAL, LOGÍSTICA i CONTINGÈNCIA) ens va servir per comprovar la utilitat les consultes no presencials, la importància de fer hui la feina de hui, així com la necessitat de treballar com un equip, tots i totes les persones del Centre de Salut.
Hem arribat a la conclusió de què no volen tornar a la mateixa situació que teníem abans de la crisi. Hem de desescalar redissenyant la Atenció Primària i per això hem decidit apostar per seguir les recomanacions formulades per la SoVaMFiC i les múltiples, i interessants, idees que ens proposen en aquest bloc Abufacil.  (ver documento en castellano -pdf-)

Una abraçada 
Josep Carles Sendra Marco
Coordinador- Cap ZBS CSI Oliva
Maite Pingarrón Montes
Coordinadora Infermeria CSI Oliva

Desde el Centro de Salud de Oliva, comparten en este blog su modelo de desescalada.
La experiencia en el período previo, donde dividiremos el equipo en 3 grupos (ASISTENCIAL, LOGÍSTICA y CONTINGENCIA) nos sirvió para comprobar la utilidad las consultas no presenciales, la importancia de hacer hoy el trabajo de hoy, así como la necesidad de trabajar como un equipo, todos y todas las personas del Centro de Salud.
Hemos llegado a la conclusión de que no quieren volver a la misma situación que teníamos antes de la crisis. Debemos desescalar rediseñando la Atención Primaria y por eso hemos decidido apostar por seguir las recomendaciones formuladas por la SoVaMFiC y las múltiples, e interesantes, ideas que se roponen en el blog Abufacil


No hay comentarios: